Ta spletna stran uporablja piškotke. Z brskanjem po spletu se strinjate z njihovo uporabo.

Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja

 Nazaj na vrh

Ali je plačilo prek spletne kartice varno?

To vprašanje si pogosto zastavi stranka. Plačilo v celoti opravi banka ali mednarodni ponudnik plačilnih storitev s karticami. Če kupec določi plačilo s kreditno kartico, prijavo in začetek transakcije bo izvedla zadevna banka ali ponudnik storitev. Ti uradni bančni vmesniki izvajajo več pregledov za vsako transakcijo. Podatki se prenašajo preko šifriranega kanala SSL (Secure Socket Layer). Te strani delujejo prek več varnostnih modulov in na desetine varnostnih filtrov. Tako bodo podatki, ki jih vnesete, poslani v zaščiten sistem.
Trgovec vidi samo eno transakcijsko številko, zato ste lahko prepričani, da ne bomo prejeli podatkov vaše kreditne kartice. Spletno plačevanje s kreditno kartico je tako popolnoma varno.

 Nazaj na vrh

Kako ga kupim, če izdelka še nisem videl?

 

Ena izmed pomanjkljivosti pri nakupu preko spletnega mesta je, da naročenega izdelka ne moremo ogledati vnaprej v živo. S tem v mislih si prizadevamo zagotoviti najvišjo kakovost slik naših izdelkov. Vendar je to lahko pomirjujoče, da so spletni nakupi zaščiteni s 14-dnevno pravico do odstopa. Ali še vedno naročite izbrani izdelek, še vedno lahko uporabljate svojo 14-dnevno pravico do odstopa.

Nazaj na vrh

Ali bom prejel obvestilo pred odpremo?

Pred pošiljanjem vas bomo obvestili po e-pošti ali telefonu, da so bili izdelki dostavljeni kurirju! Kurirju vedno damo telefonsko številko prejemnika, da Vas bo lahko dosegli na dan dostave!

 Nazaj na vrh

Kdaj prispe? Zakaj ni prišel?

O pričakovanem prihodu izdelkov bomo kupcem poslali e-pošto. Če naročeno blago ni prispelo ob potrjenem predvidenem času prihoda, kontaktirajte naše sodelavce po telefonu ali e-pošti. Pripravite svoj ID za nakup za administracijo (našli ga boste v potrditvenem e-poštnem sporočilu okoli glave pisma) in natančno številko izdelka. Natančnega odgovora morda ne bomo mogli takoj poslati, ker se moramo obrniti na distributerja / proizvajalca, v tem primeru lahko zahtevate povratne informacije ali klic nazaj po e-pošti. Naš avtomatiziran sistem bo kupcu poslal obvestilo, ko izdelek pride in se njegov status spremeni.

 Nazaj na vrh

Ali lahko naročim dodatno opremo ali del?

Za izdelke, ki jih prodajamo, lahko dobavimo dodatke ali nekatere deleVam ne moremo zagotoviti samo v primeru, če proizvajalec izdelka ne prodaja / proizvaja več dani izdelek. Teh potreb po delih / dodatkih ni mogoče registrirati prek spletne trgovine. Če potrebujete dodatno opremo ali druge dele, prosimo, pošljite e-pošto z natančno številko izdelka in opisom dela / dodatka izdelka. Naši sodelavci bodo poklicali proizvajalca / distributerja. Nato vam bodo odgovorili glede razpoložljivosti in cene izdelka.

 Nazaj na vrh

Ali imam pravico vrniti kupljeni izdelek?

Vsem strankam zagotavljamo zakonsko pravico do odstopa od pogodbe.

 Nazaj na vrh

Kako deluje postopek vračila?

Ali želite vrniti naročeni artikel? Ni problem. Izdelke nam lahko vrnete v 14 dneh.
Prosimo, da izpolnite obrazec na našem spletnem mestu in ga po e-pošti pošljete naši skupini za podporo.
Naša paleta svetilk za popust.
Vljudno vas prosimo, da vrnete popolnoma nepoškodovani izdelek, če je le mogoče, v originalni embalaži.
Če originalna embalaža ni na voljo, uporabite podobno alternativo.
V veliko pomoč nam je, če nam poveste tudi razlog za odpoved, da bomo lahko v prihodnosti izboljšali kakovost naše storitve.
Opisana metoda ni pogoj za uveljavljanje pravice do odstopa.

 Nazaj na vrh

Kdo krije stroške vrnitve?

Pri uveljavljanju pravice do odstopa od kupca stroške vračila krije kupec.

 Nazaj na vrh

Koliko garancije sprejete za izdelke?

Navalla Kft. jamči za vse svoje izdelke eno leto. V mnogih primerih proizvajalec daje več garancij za svoje izdelke, to je ločeno navedeno na podatkovnem listu izdelka, in seveda lahko naše stranke to uveljavijo preko nas, če je potrebno.

 Nazaj na vrh

Kako deluje postopek naročanja?

Za več informacij glejte spodnjo povezavo:
Postopek naročila

 Nazaj na vrh

Kaj se zgodi, če dobim pokvarjen ali poškodovan izdelek?

Naše podjetje si prizadeva zagotoviti, da so svetilke, ki zapuščajo naše skladišče, čim bolj varne in ne poškodovane. Toda če se kdaj poškodujete v paketu ali svetilki, samo obvestite našo servisno službo, mi pa Vam bomo čim prej, seveda brezplačno, poslali novo, popolnoma nedotaknjeno svetilko ali senčilo. In zdrobljen ali poškodovan kos Vam bomo vzeli.

 Nazaj na vrh

Naročil sem ga z bančnim nakazilom, vendar ne vem podrobnosti prenosa.

Bančni podatki:ING BANK

Upravičenec: Lambda Systeme Kft.

Bančni račun: 13700016 02451017

IBAN: HU07 1370 0016 0245 1017 0000 0000

Obvestilo: Številka naročila

 Nazaj na vrh

Ali lahko oddate katalog?

Kot spletna trgovina s svetilkami si naše podjetje prizadeva ponuditi kupcem izbor tistega, kar je dejansko na voljo na naši spletni strani. Naša ponudba se spreminja tako pogosto, da ne moremo objaviti tiskanega kataloga naših izdelkov.
Če bi oddali katalog, bi bilo verjetno veliko izdelkov, ki jih ni več na voljo.

 Nazaj na vrh

Ali svetilke, ki jih prodajate, vsebujejo žarnice?

Če na listu podatkov o izdelku piše, da določena svetilka vsebuje žarnico, mora proizvajalec za izdelek zagotoviti vir svetlobe.
Vendar bo spletna trgovina samodejno priporočila vir svetlobe za vsako svetilko in če jo želite dodati, jo lahko preprosto.
Kljub temu pa lahko vir svetlobe naročite tudi skozi glavno kategorijo vira svetlobe.
Pred nakupom je dobro prebrati list s podatki o samodejno ponujenih žarnicah, da se dejansko prilega tej svetilki.
Vsaka pomoč, ki jo potrebujete pri izbiri pravega vira svetlobe, je na voljo v kateri koli od naših podpornih storitev.

 Nazaj na vrh

Ali svetilke vsebujejo materiale, potrebne za njihovo namestitev?

Običajno svetilke ne vključujejo nosilcev za pritrditev na površino, ker so veliko odvisne od vrste površine. Zato so za različne površine morda potrebni različni čepi ali vijaki.

 Nazaj na vrh

Ali svetilke vsebujejo navodila za namestitev?

Svetilke, ki jih prodajamo, običajno vključujejo navodila za uporabo in namestitev.
Priporočamo pomoč električarja za namestitev posebnih svetil.

 Nazaj na vrh

Ali lahko pred naročilom poiščem nasvet?

Seveda smo na voljo vsem našim strankam na naslednjih kontaktnih točkah za vprašanja osvetlitve.
Našim strankam nudimo vse tehnične informacije o izbrani svetilki, glede na to se lahko odločite, ali ste izbrali pravo svetilko.
Če morate za določeno sobo izračunati potrebno svetlost in priporočiti ustrezno svetilko, nas kontaktirajte tudi!

 Nazaj na vrh

Kakšni so stroški pošiljanja? Če dobim več paketov, imam večje stroške dostave?

3.9 € *

Nad 100 € bo pristojbina za odpremo v Sloveniji sproščena.

 Nazaj na vrh

Kakšna kurirska storitev se uporablja?

Naše podjetje sodeluje z več kurirskimi podjetji. Trenutno dostavljamo preko GLS kurirja.

 Nazaj na vrh

Ali imate količinski popust?

Pri večjih naročilih lahko zahtevate ponudbo prek namenskega vmesnika. Uporabite lahko gumb "Zahtevaj ponudbo" v zgornji menijski vrstici Spletne trgovine in v stolpcu Podpora za stranke.
V primeru dodajanja večje vrednosti košarice je na površini košare tudi gumb za ponudbo, ki vsebino košarice pošlje službi za stranke.

 Nazaj na vrh

Ali imate izdelke s popustom, cenovne ponudbe?

Naše izdelke s popustom najdete na spodnji povezavi.
Naša ponudba svetilk za popust.
To niso poškodovani ali rabljeni izdelki, vendar so v novi embalaži popolnoma nepoškodovani.
Te svetilke so cenejše od originalnih izdelkov, ker so v večjih količinah na zalogi, in več si lahko privoščimo, ker smo jo dobili ceneje, ali promocije proizvajalca bomo posredovali dragim strankam.

Nazaj na vrh